Če ste naleteli na storitev Google My Business in ste se vprašali, za kaj sploh gre in ali bi se morali posvetiti temu delu promocije tudi v svojem podjetju, potem je odgovor definitivno DA. Gre za spletno vizitko vašega podjetja, ki vam lahko prinese velike koristi.

Še posebej cenjena je v svetu spletne optimizacije, kjer strokovnjaki s tega področja podjetjem vedno priporočijo ureditev tega dela predstavitve na spletu. Na ta način se namreč podatki podjetja pojavijo na več lokacijah v iskalniku Google.

Kje vse se pojavi zadetek?

Ko ste zunaj in pomislite na nekaj, kar potrebujete, vpišete poizvedbo v spletni iskalnik Google in preverite prve zadetke. Ti so mešanica oglasov in organskih zadetkov, a tudi tistih iz storitve Google My Business. Na ta način bo vaše podjetje povsem brezplačno izpostavljeno med zadetki.

Ti se pojavijo tudi v zemljevidih, saj želi iskalnik iskalcem ponuditi rešitev za povpraševanje karseda blizu njihove lokacije. Na ta način boste vsekakor postali izbira ljudi, ki vas sicer morda sploh ne bi našli.

Kaj vse zajema GMB profil?

V Google My Business profilu podjetja boste lahko navedli vse kontaktne podatke, pa tudi fotografije, različne ponudbe, povezavo do spletne strani in podobno. Na ta način vas bodo lahko vaše stranke kontaktirale z le enim klikom iz samega profila.

Google My Business profil

Pomembno je, da profil izpolnite natančno in popolno. Takšni profili imajo največ odziva na spletu, saj so tudi najbolj zanimivi, privlačni ter vzbujajo zaupanje. Vaše stranke bodo tako dobile možnost, da vas kontaktirajo takoj kar preko pametne mobilne naprave.

Na kakšen način poteka kontakt?

Stranke vas bodo lahko preko Google My Business profila kontaktirale na več načinov. Eden je seveda ta, da vam bodo poslale klasično e-poštno sporočilo, druga pa denimo kar neposreden klic iz aplikacije. Le en klik na telefonsko številko bo potreben in že se bo vzpostavil klic.

Še en način komunikacije pa poteka preko sporočil, ki vam jih lahko stranke pošljejo preko GMB. Prav tako boste veseli vsakega pozitivnega komentarja in ocene, kar bo le še dvignilo ugled vašega poslovnega profila v očeh ostalih obiskovalcev.

Spremljajte statistike

Vendarle govorimo o Googlovi storitvi, zato je jasno, da boste imeli na voljo tudi podrobne statistike, ki vam bodo prišle še kako prav. Za obravnavo vaših strank in morebitne popravke ali spremembe v profilu boste imeli na voljo zelo zanimive statistične kazalce.

Koliko prikazov profila podjetja je sprožilo iskanje v Googlu, koliko od teh prikazov je generiralo klike in še več. Lahko si boste ogledali tudi, koliko ljudi je zahtevalo navodila poti do vašega podjetja, koliko oseb spremlja vaš profil in koliko jih je denimo pri vas ustvarilo kakšno rezervacijo ali nakup.

Vsekakor je Google My Business profil nekaj, kar mora vaše podjetje enostavno imeti.

Avtor

Spletni portal Bytes.si je namenjen vsem, ki se zanimate za internet, posel in podjetništvo. Prepričani smo, da si boste na našem portalu nabrali veliko novega znanja, ki bo uporabno in predvsem koristno. Prijetno branje in hvala za obisk!

Komentiranje ni mogoče.