Ustvariti sijajen izdelek na podlagi brilijantne ideje, postaviti spletno stran, vse pripraviti za prihod kupcev je en del poti vsakega podjetnika ali podjetja. Drugi del pa se vsekakor nanaša na pridobivanje strank. Ni dovolj imeti dobrega izdelka ali ponudbe, pač pa je potrebno le-to predstaviti kupcu na ustrezen način.

V nadaljevanju vam bomo navedli nekaj možnosti, kako kar prek spleta do novih strank, je pa seveda veliko odvisnega tudi od tega, na katerem področju delujete, kako dobro poznate digitalne kanale in kako zavzeti in vztrajni boste.

Spletna optimizacija

Vsi smo potrošniki, kupci, odjemalci in tisti, ki iščemo različne vrste storitev. In vsi se v želji po informacijah in najboljši ponudbi navadno najprej zatečemo na splet. Velika večina nas za iskanje uporablja spletni iskalnik Google, ki nas pripelje do točke, kjer se mora med prvimi zadetki pojaviti vaša spletna stran.

Da bi bilo to realno, pa je potrebno predhodno opraviti nekaj dela. Optimizirati vsebino na določene ključne besede, poskrbeti za kvalitetne tekste in fotografije ter imeti v mislih, da je velikega pomena, kako hitro deluje spletna stran. Torej imeti dobro spletno gostovanje in urejeno tehnično plat spletne strani.

Zbiranje kontaktov

Še en način, kako do novih strank prek spleta, je zbiranje kontaktnih podatkov in nato izvajanje e-poštnega oglaševanja. Kontakte je potrebno pridobiti na zakonit način in jih tudi kasneje enako uporabiti ter hraniti. Pri tem si boste pomagali z GDPR uredbo, ki skrbi za varstvo osebnih podatkov.

Kontakte lahko prek spleta nabirate s pomočjo nagradnih iger ali na način, da nekaj podarite v zameno za e-poštni naslov in dovoljenje, da lahko občasno pošljete kakšno reklamno sporočilo. V zadnjem času je zelo priljubljen način za nabiranje novih kontaktov brezplačna e-knjiga, ki jo pošljete stranki na e-poštni naslov in s tem pridobite dovoljenje za pošiljanje obvestil.

Spletno oglaševanje

Seveda bi se vsi radi izognili plačljivemu oglaševanju, a to vendarle ostaja nuja. Je pa potrebno dodati, da ni vseeno, kako se oglaševanja lotite, na katerih kanalih oglašujete in koliko denarja pri tem potrošite. Za primer povejmo, da ima lahko kampanja s 1.000 € budgeta slabši rezultat kot kampanja z 200 €.

V prvi vrsti je potrebno segmentirati profil stranke. Priti čim bližje osnovnemu orisu in nato pomisliti, kje se profil teh ljudi zadržuje na spletu. Je to Facebook z nekoliko starejšo populacijo uporabnikov? Gre morda za mlajše osebe, ki raje uporabljajo Instagram?

Marketing na družabnih omrežjih
Popularno je oglaševanje na družabnih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram.

Tudi oglaševanje na spletnih portalih je lahko tako dobro kot slabo. Če boste zapravili večjo vsoto denarja na dobro obiskanem portalu z vsebinami za širše množice, je prav mogoče, da bi imeli več uspeha s precej manjšim vložkom na blogu, kjer se nahaja prav vaša »nišna« publika.

Remarketing

Sploh ni nujno, da nekdo, ki si je že ogledal vašo spletno stran, ne bi bil pripravljen kupiti pri vas tistega, kar ponujate, morda ga le niste ujeli v pravem trenutku. Oseba, ki za informacijami šele brska, je v fazi, ko še ni pripravljena na nakup. Proces nakupovanja se sproži, ko je na mizi dovolj informacij za primerjave in steče izbira.

Nemalokrat se pripeti, da takšen kupec enostavno pozabi na katero izmed možnosti, ki je bila ugodnejša zanj, in se odpravi h konkurenci, ker mu je bolj ostala v spominu. V takšnem primeru je izjemno dobrodošel remarketing. Gre za del marketinga, pri katerem si vaša spletna stran zapomni obiskovalca in tudi ve, da tam ni opravil nakupa.

Sistem avtomatiziranega remarketinga temu obiskovalcu kasneje povsem drugje pred oči postavi na ogled vaš oglas z izdelkom, ki ga zanima, in morda celo ponudi kakšen popust ali nagrado. Ta del oglaševanja je izjemno učinkovit in še vedno premalokrat uporabljen kot del iskanja novih strank prek spleta.

Avtor

Spletni portal Bytes.si je namenjen vsem, ki se zanimate za internet, posel in podjetništvo. Prepričani smo, da si boste na našem portalu nabrali veliko novega znanja, ki bo uporabno in predvsem koristno. Prijetno branje in hvala za obisk!

Komentiranje ni mogoče.