Če v podjetju še ne uporabljate e-poštnega marketinga, potem vsekakor izgubljate. Ne glede na to, ali imate bazo naslovov svojih strank ali bi to šele morali pridobiti, je e-poštni marketing veja oglaševanja, ki še vedno prinaša zavidljive rezultate.

Seveda pa je pri tem potrebno uporabiti določena znanja in napisati dobro prodajno pismo, ki bo bralca spremenilo v kupca. Ni dovolj, da zgolj napišete »AKCIJA« in dodate popust, pač pa je izjemnega pomena, da poznate nekaj psihologije potrošnika in kako ta deluje.

Postavite se v kožo kupca

Za začetek se za nekaj trenutkov prelevite v kupca, ki prejme vaše sporočilo. Pomislite, kaj bi želeli videti v tem sporočilu, da bi vas prepričalo k nadaljevanju ogleda na spletni strani in na koncu tudi k nakupu. Ni tako enostavno, kot se zdi, a z vsakim naslednjim trenutkom, ko boste v vlogi kupca, vam bo bolj jasno.

Začnite pri naslovu

Naslov e-sporočila mora biti dovolj mamljiv, da prejemnik klikne nanj in da hkrati ni pretirano vzhičen, saj lahko na ta način dosežete nasproten učinek. Povejte v naslovu, kaj ga čaka po kliku in ne obljubljate avtomobila, če prodajate gume zanj.

Naslov naj bo tudi primerno dolg, saj se daljši naslovi na nekaterih napravah ne prikažejo v celoti. Na pametnem telefonu je nekoliko manj prostora kot na zaslonu namiznega računalnika. Naslov začinite s kakšnim emojiem, ki sodi v vašo zgodbo.

Vsebina prodajnega e-poštnega sporočila

Super, uspeli ste prepričati prejemnika sporočila, da je kliknil na naslov in odprl sporočilo. Prihaja naslednji korak, ki se imenuje »ustrezna vsebina«. Ta naj bo kratka in jedrnata, a naj vsebuje elemente, ki prepričajo. Pričnite z opisom potrebe, ki jo ima kupec, razložite, kaj je najboljša rešitev zanjo, in jo na koncu tudi ponudite.

Temu rečemo CTA (Call To Action) in pomeni dobesedno poziv k akciji oziroma ukrepanju. V besedilo dodajte ustrezno povezavo, kakšen gumb na koncu bo sploh dobra izbira, ne pozabite pa tudi na ustrezno slikovno obogatitev.

Ciljna stran

Če ste bili do sedaj uspešni, je prejemnik sporočila kliknil na povezavo v sporočilu in pristal na vaši spletni strani. To pa vsekakor še ni konec uspešnega e-poštnega marketinga. Pristajalna stran mora imeti primerno vsebino, sicer še vedno lahko izgubite bodočega kupca.

Če ste v prodajnem pismu obljubljali najbolj kvalitetne hlače za moške, naj bo ta ponudba takoj jasno prikazana tudi na sami strani. Nikar tam ne prikazujte ženskih čevljev. Prav tako je izjemnega pomena, da je sam nakupni proces enostaven, hiter in brezhibno delujoč.

Poskrbite za ustrezno uporabniško izkušnjo, varnost za obiskovalca strani in za to, da bo kupec želel še kdaj priti nazaj. Če ga na tej točki izgubite, nikoli ne boste poznali celotnega potenciala svojega posla in se boste spraševali, kaj ste storili narobe.

Zapomnite si, e-poštni marketing je še vedno eden ključnih za uspešen posel na spletu. Ne zanemarite tega in pridno zbirajte e-poštne naslove. Na ustrezen način, seveda. Upoštevajte GDPR standarde za našo državo, sicer boste morali napačno zbrane naslove vreči v smeti. To pa lahko zelo boli.

Avtor

Spletni portal Bytes.si je namenjen vsem, ki se zanimate za internet, posel in podjetništvo. Prepričani smo, da si boste na našem portalu nabrali veliko novega znanja, ki bo uporabno in predvsem koristno. Prijetno branje in hvala za obisk!

Komentiranje ni mogoče.