Eden od ključev boljše prodaje je vsekakor, da uspete razmišljati kot vaša stranka. Postavite se v njeno kožo in pomislite, kaj je tisto, kar bi vas pritegnilo v nakup izdelka, ki ga tržite sami. Če se boste uspeli dobro preleviti v nekoga drugega, utegnete kaj hitro ugotoviti, da ste se svojega posla predhodno morda lotili napačno.

Sproti si zapisujte ideje za izboljšave, vsekakor pa sestavite novo taktiko pristopa in marketinških trikov, ki bodo zares delovali. Morda ste v oglaševanje vložili čeden kupček denarja, ki pa se vam ni povrnil, kot ste pričakovali. Kaj lahko se pripeti, da boste po določenih spremembah z manjšim vložkom zaslužili več.

Pristop do stranke

Morda imate povsem spodobno in moderno spletno stran, na kateri je vaš izdelek predstavljen tako, da bi se enostavno moral dobro prodajati. Rezultati pa so vas pri vas pustili nekoliko mešane vtise. Ko boste na svoj izdelek ali storitev pogledali skozi oči svoje stranke, boste hitro ugotovili, kje je prostor za izboljšave.

Če se sami ne zmorete dovolj dobro preleviti v novo vlogo, pa prosite koga drugega. Najbolje, da nekoga, ki ga takšen izdelek tudi v resnici zanima. Upoštevajte vse njegove predloge in tudi tiste kritike, ki jih načeloma niste pripravljeni sprejeti. Saj veste, kako pravijo: »Stranka ima vedno prav.«

Marketinški pristop

Tudi pri tem koraku v resnici govorimo o pristopu do stranke. A če smo prej govorili o pristopu z vidika nagovora na spletni strani, pa sedaj k strankam pristopamo skozi druge kanale, kjer se nahajajo. Skozi različne spletne strani, socialna omrežja in bloge. Vedno glejte, da se boste pojavljali tam, kjer se bo nahajala tudi sorodna vsebina.

Prav nič vam ne bo pomagalo, če boste imeli poceni oglas na blogu s pohištvom, če tržite tiskarske storitve. V tem primeru si boste želeli prisotnosti na poslovnih portalih in blogih, ki jih berejo poslovneži. Ti potrebujejo vizitke, letake in druge storitve, ki jih izvajate sami.

Socialna omrežja

Če imate v lasti Facebook stran, ki ste jo napolnili s sledilci, ki so vaši osebni prijatelji in njihovi prijatelji, jim boste težko kaj prodali. Morda boste prejeli kak všeček, to je pa tudi vse. Ker pa se zavedate, da so vaše stranke tudi na tem omrežju, boste nekako morali do njih.

Razmišljajte, kaj je skupnega ljudem, ki potrebujejo vaše storitve. Kaj si radi ogledujejo, katerim stranem sledijo. Na ta način boste lahko sestavili dober filter za oglaševanje na Facebooku, ki bo s tem cenejše in predvsem bolj učinkovito.

Google oglaševanje

Google oglaševanje lahko razdelimo na dva dela. Eden je tisti brezplačen, SEO del. Drugi pa seveda plačljivo oglaševanje. Za oba velja, da boste morali najprej poiskati ključne besede, ki jih vaši potencialni kupci uporabljajo, ko brskajo po spletu.

Na ta način boste lahko izdatno optimizirali svojo spletno stran, kot tudi ustrezno opremili in nastavili oglase za oglaševanje v omrežju Googla. V vsakem primeru je potrebno, da razmišljate kot vaša stranka, če želite sploh priti do nje. Ne glede na to, po kateri poti in s pomočjo katerega kanala.

Bytes.si
Avtor

Spletni portal Bytes.si je namenjen vsem, ki se zanimate za internet, posel in podjetništvo. Prepričani smo, da si boste na našem portalu nabrali veliko novega znanja, ki bo uporabno in predvsem koristno. Prijetno branje in hvala za obisk!

Komentiranje ni mogoče.